Bezeroaren esanetara, adostasun ezen segimendua egiten du, eta harekiko komunikazio egokia eta eraginkorra ziurtatzen du. Fagor Ederlanen eta bezeroen lantegietan beharrezkoak diren euste-ekintzak ezartzeko informazioa bildu, eskaini eta aztertzen du.
-
Bezeroen eta minifabriken arteko lotura-lana egiten du. Lantegi kontsumitzaileetan hornitutako produktuaren kalitate-errendimenduaren berri du etengabe. Beharrezkoak diren bisitak egiten dizkio bezeroari eta bezeroak guri egiten dizkigunak kudeatzen ditu.
-
Bezeroaren adostasun eza kudeatzen du, eta horretarako, arazoa aztertu eta beharrezko euste-ekintzak zehazten ditu, bai burututako produktuari begira eta baita ere fabrikazio-prozesuan dagoena kontuan hartuta.
-
Bezeroari informazio eguneratua eskainiko dio prozesuak iraun bitartean, hau da, adostasun eza gainditu arte, betiere bezeroaren esanetara.
-
Bezeroarekin adostuko du berraztertutako piezen identifikazioa, eta piezak identifikatuta daudela ziurtatuko du.
-
Desbideratzeak dituzten produktuak (baimena, identifikazioa eta dokumentazioa) kudeatuko ditu bezeroarekin batera.
-
Bezeroaren gogobetetzea neurtzeko ardura du.