Gero eta lehiakorragoa den industria-testuinguruan, non salmenta-zikloak konplexuak baitira eta bezeroek balio erantsi handiagoa eskatzen baitute, merkataritza-estrategiek eboluzionatu egin behar dute. Jardunaldi horretan proposatzen den ikuspuntuaren arabera, bulego digitalak kanal operatibo hutsak baino askoz gehiago dira eta merkataritza-hazkundearen erdigune bihur daitezke, eta, hala, loturak sortzen, aholkuak ematen eta bilakaerak eragiten dituzten esperientziak sortu. Mindset digital batean oinarritutako eredua da, B2B bezeroaren ohitura berriekin bat datorrena.
Industriaren eraldaketa komertziala egiteko, ez da nahikoa prozesuak digitalizatzea; merkataritza-eredua birpentsatu beharra dago, logika berri batetik abiatuta: bezero konektatuarena. Jardunaldi horretan erakutsiko dugu bulego digitalen hedapenak aukera ematen duela negozioa eskalatzeko, publiko berriengana iristeko eta hobeto leialtzeko, betiere datuetan, automatizazioan eta teknologiarekin lerrokatutako giza gaitasunetan oinarrituta.
Saioan, ezagutzera emango dira gako estrategikoak, ikaskuntza errealak eta interakzio digitalak balio handiko aukera komertzial bihurtzeko tresna praktikoak.





